Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

No, ono to není moc vtipné, (aspoň pro mne, věřím že někdo zatleská), ale četl jsem ta vaše ostatní provolání k tématu na Facebooku a řeknu vám jediné: Osobně mi nejvíc vadí, pokud někdo píše povrchně a bez znalosti věci. U vás je to více než časté, stačí vám nějaká medializace. Řešení a notabene podílet se na něm, to už je práce a žádný mediální zisk.

Na Strossmayeráku je herna, na Dukelských hrdinů taky. Chodím se psem dnem i nocí. Osobně herny s automaty nesnáším, ale z profesionálního zájmu, (byl jsem dlouho zaměstnán v sázkové kanceláři), se tam občas mrknu. V každou denní, či noční dobu jsou tam dva, maximálně tři lidi a pijí pivo. Ty doby, kdy mi ze závislosti loupali kufr u auta a kradli mi rezervu, aby za ní v zastavárně u stanice dostali dvě kila a já si jí tam pravidelně v pondělí za osm kupoval, jsou nenávratně pryč. Za prvé lidi už nejsou tak blbí a za druhé jsou švorc. Kecat pořád o závislácích, nebo že někdo prohraje milion za hodinu je hloupý PR. Jděte se zeptat Nešpora, kolik takových u něho bylo za poslední rok. Ječménka také nesnáším, ale pokud zrušil dvě třetiny heren, měli byste mu zatleskat. Sice to s těmi černými hernami je kravina, ale zase ne taková, abyste se posmíval. Já sice na velkou eskalaci nevěřím, ale vždycky je dobré vědět, kde se mi združují živly. To už věděl Vacátko. Bylo by lepší, kdybyste se staral o kytičky, nebo plnil další programové body. Jinak by se mohli také smát vám.

0 0
možnosti
Foto

Nejste tu sám, kdo brojí proti papalášům na Praze 7, jenže jak to vypadá, tak "moudrý a inteligentní" starosta Ječmének je neprůstřelný.

Určitě kvůli svým "schopnostem". ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1450x
Radní MČ Praha 7 pro oblast dopravy.

Člen dopravního výboru hlavního města Prahy. 

  

Seznam rubrik