Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B25o21h11u24m96i56l 76V82a23n45ě49k 5412285522366

Pane Mirovský,

předpokládám, že i zelení zastupitelé hlavního města Prahy, dovedou samostatně logicky myslet a respektovat fyzikální zákony. A to i když to dotáhli na spolupředsedu Strany zelených v Praze a zástupce starosty MČ Prahy.

Pane Mirovský,

abyste se nevymlouval na neinformovanost: Vzorky odebrané z pilíře Libeňského mostu prokazují tak rozsáhlé poškození betonu, že se rozpadá pod dotykem prstu. Dá se konstatovat, že nebýt kamenného obkladu pilířů, který zabraňuje odnosu sutě v níž se proměnil původní ošizený beton, tak už by asi dávno most nestál, protože by se pilíře prostě rozsypaly a byly odneseny vodou.

Každý s minimálním technickým myšlením, nezatížený politickými preferencemi to pochopí, když se podívá na fotky v odkazu.

https://praha.idnes.cz/libensky-most-je-poskozeny-dfm-/praha-zpravy.aspx?c=A170511_2325253_praha-zpravy_rsr

+2/0
16.5.2018 19:39
Foto

M39a49r23i27e 10J76a79n36d80o73v59á 8541283215796

A co ho zbourat a postavit znovu, když by tolika lidem chyběl.

0/−1
16.5.2018 17:32

M74i32c21h23a64l 60K70a91n83d68a 7300467613265

Postavte si třeba deset mostů, ale za své. Avšak z našich daní by vám jeden most mohl stačit.

0/0
16.5.2018 17:18

J57i12ř91í 91J79i68r39o89u38d54e87k 8446849294504

Provizorní most pro tramvaje(s tím jsou již zkušenosti), generálka Libeńského, potažmo i jeho rozšíření, jako kdys trojského(Barikádníků). Vše realizovatelné v dost krátké době. Most do Karlína je otázkou nových investic, potažmo za přispění developerů, neb je to i jejich zájem, což nejspíše i autor ví. Jinak v Praze nejde o jediný most, který již dávno potřebuje ,,své". Bohužel usnul projekt mostu ze Suchdola, který by se sever. okruhem též, a nejen Praze odlehčil!

+1/0
16.5.2018 16:01
Foto

A47l12e57š 71P43r69e26s29l14e86r 5744674561382

Takže Kloknerův ústav jasně řekl, že jsou jen dvě možnost: Oprava, anebo nový most. Pane Mirovský, to jste se mohl optat kohokoli a řekl by vám to samé. Od Kloknerova ústavu bych čekal, že se JASNĚ vyjádří, která z variant je lepší. Místo toho dodal jakýsi mnohastránkový elaborát, ze kterého si mohou příznivci či odpůrci vybrat zrovna to, co podporuje jejich teorii. Řeči se vedou a komunální volby se blíží, takže necháme most spadnout. Praha 7 už s tím má své zkušenosti, že, pane Mirovský...

+2/0
16.5.2018 15:11

J58i78ř40í 28Ř19e33z70n67í62k 4482522493845

Ale ten nový most nemusí stát na místě dosavadního, může stát třeba těsně vedle něj výslovně jako most pro auta. Pokud dosavadní most jako historická může být opraven třeba jako pro pěší, tak se skutečně ušetří náklady na jeho zbourání.

Tedy celková kalkulace nákladů nemusí být o moc vyšší než v případě postavení nového mostu na místě mostu dosavadního.

0/0
17.5.2018 7:09



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz