Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vtipné asi tak jako když někdo navrhoval úsporné opatření tim, že se omezí výkon rychlovarnych konvic na polovinu;-D

Na uvareni vody tak spotrebujete stejně energie akorát to bude trvat déle .

0 0
možnosti
Foto

Spotřebuje víc. Tepelné ztráty rostou s časem.

0 0
možnosti

nebylo by jednodušší zakázat další rozšiřování Prahy a dokončit obchvat,kterému městské části dosud úspěšně bránily ?

:-)

0 0
možnosti
Foto

To jste trochu nepochopil, nejde o životy, nejde o obchvat. Jde o to vysvětlit plebsu, že všechna omezení jsou vlastně v jeho prospěch. Všichni budete chodit pěšky nebo jezdit na kole, abychom my radní a úředníci mohli bez problémů jezdit služebním autem po Praze. Už nás nebaví hrkat se v kolonách a samo nebe nám seslalo aktivisty, kteří nám dodali argumenty, že je to vlastně ve váš prospěch.

0 0
možnosti

J92a40n 93R93á78ž

5. 9. 2021 14:18

Jediná rychlost, která stoprocentně zamezí dopravním nehodám je 0km/hod. Je načase, aby se nad tímto faktem zastupitelstvo hl. m. Prahy zamyslelo a začalo ji jako max. rychlost pro motorová vozidla i kola postupně realizovat na celém území Prahy.

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem se dozvěděla, že zóny 30 km/h jsou dobré, protože je mají i jinde a kdo nesouhlasí, je bezohledný. Kdyby Vám záleželo na životech, tak byste neprosazoval, aby auta jezdila v Praze krokem a brzdila zbytečně na každém rohu a tím zamořovala okolí. V Praze 7 už jste se podepsali dost a zřídili jste ji k nežití, teď, zdá se, máte strach, že se místní odstěhují jinam, tak pro jistotu chcete rychle rozšířit na celou Prahu.

3 0
možnosti

Ve vsech mestech v Evrpoe jsou zony 30 tam, obyvatele ziji prevazne v rodinnych domcich. Cela za zona obvykkle nema zadne hlavni silnice a prednost maji vzdy vozidle jedouci zprava. Ano, dopravni nehody jsou tam opravdu vzacnosti.

ale na druhou stranu se jinde na viceproudych silnicich muze je 70 i80 km/h.

Zrejme to tam upravuji myslici lide.

0 0
možnosti

Celou tu Čižinského partu nám byl čert dlužen. A to koneckonců platí i pro celé obsazení magistrátu. Snažíte se za každou cenu udělat město nepřátelské vůči řidičům. Co takhle nejdřív dokončit městský okruh? Na perifériích zbudovat dostatek P+R parkovišť s dobrou dopravní obslužností? Víc tlačit vládu na dokončení vnějšího okruhu? Složité a pracné že? Oháníte se Paříží, ale ta právě to všechno co píšu výše má. Pak lze přikročit i k tomu snížení rychlosti. Jenže Vy zásadně zapřaháte vůz před koně. Neumětelové;-€Rv

5 0
možnosti
Foto

Jen mne tak napadlo: Nemohlo by za snížením celkového počtu nehod na Praze 7 stát spíš otevření tunelu Blanka na podzim 2015? Letenská křižovatka bývala svého času jednou z nejvytíženějších v Praze.

3 0
možnosti

Pokud by bylo cílem chránit životy, nejdřív by se mohla zrušit přednost chodců na přechodech. Jako bonus bychom měli i plynulejší provoz a méně emisí.

1 0
možnosti

Ci zivoty? Tech silencu co musi v obcich jezdit temer nadzvukovou rychlosti?

Vsude v civilizovanych zemich maji chodci na zebre absolutni prednost. A jeste jsem se nikdy nikde nedocet, ze by mimo CR a postkoministicke zeme srazilo motorove vozidlo chodce na prechodu.

0 0
možnosti

Takže auta budou vypouštět násobně víc emisí, zdrží se i příjezdy záchranných složek a chodci získají pocit nezničitelnosti, kdy nemá ani smysl se moc rozhlížet. A fatálně se zhorší i obslužnost MHD tam, kde jí zajišťují autobusy.

3 0
možnosti

Ten kdo to psal tak to je debil

4 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1450x
Radní MČ Praha 7 pro oblast dopravy.

Člen dopravního výboru hlavního města Prahy. 

  

Seznam rubrik