Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

už léta nejsem pražák, tak to moc nesleduju .. cojeto ten mirovský ?? 8-o

0 0
možnosti
EN

radní městské části Praha 7, kompetence: doprava, integrace cizinců, bezpečnost, prevence kriminality

viz:

https://www.praha7.cz/radnice/voleni-zastupci-mistni-samospravy/rada-mc-praha-7/clenove-rady/ondrej-mirovsky/

a strejda Google toho ví o heslu "Ondřej Mirovský" ještě spoustu dalšího.

1 0
možnosti
AK

Já nesouhlasím - řítit se po Praze třicítkou?

Bláznivý nápad.

Já navrhuji uzákonit 12 km/h, což odpovídá rychlosti jízdy na koni.

A jistě to zachrání kvanta životů...

Ale zanechme nesmyslů - oba:

Pokud vám jde o lidské životy, zrušte přednost chodců na přechodech.

Ta platí dokonce déle než bodový systém.

A když se podíváte do statistik, zjistíte v průměru dvojnásobek usmrcených chodců na přechodech - ve srovnání s obdobím, kdy tato přednost uzákoněna nebyla.

Takže máte šanci být slavný zachránce životů - snížení počtu usmrcených na polovinu za to stojí, ne?

6 0
možnosti
Foto

Jediné, čeho dosáhnete, bude zvýšené zamoření exjalacemi (výfukovými plyny) a zhoršení dopravní sitace (zpomajění dopravy). Fak s tím jděte k šípku.

10 0
možnosti
Foto

omlouvám se za překlepy

0 0
možnosti
Foto

A dokázal jste odhadnout, kolik řidičů z toho couraní klepne pepka? ;-D

Jestli chcete něco rozumného udělat, tak instalujte ke všem frekventovaným přechodům světla s tlačítkem. Aha, ono by to bylo drahé. Tak raději foršrift. Rv

4 0
možnosti
VV

Pochybuji ze by to v CR fungovalo. Cesti Chironove sestreluji i na cervenou a na zebrach chodce.

0 0
možnosti
MK

Plošná třicítka je dost drahý a neekologický nesmysl. Na první pohled mě napadají tyto nevýhody:

- Při třicítce mají auta takřka dvakrát větší emise než při padesátce. Třicítka vás nutí z zařazení nižšího rychlostního stupně, než padesátka a ten je vždy emisně horší.

- Nižší rychlost prodlouží jízdní doby MHD, která tak bude potřebovat více vozidel a personálu a prostoru v depech. Opravdu chcete dražší MHD?

Praha 7 je vnitřní obvod. Lze jí porovnávat s Prahou 1,2 a 3. Tam bych si tu třicítku se skřípěním zubů představit dovedl. Ale ve vnějších obvodech je to naprostý nesmysl. Dovedete si představit třicítku třeba na Strakonické nebo na Plzeňské nebo na Chlumecké?

6 0
možnosti
Foto

On pan radní jezdí s houkačkou, takže jemu je to fuk.

2 0
možnosti
JP

J71i86r17i 36P18i54l51n59y

2. 9. 2021 17:06

A není to moc? Co takhle to dovést k dokonalosti a zavést rychlost 0km/h? To by celý svět koukal, jak má Praha bezpečnou dopravu.

4 0
možnosti
Foto

Tak to je svět podle Čižinského, který je starostou na Praze 7 a jehož je tento autor zřejmě spolustraníkem a pro něhož je Čižinský guru. To ...sobě je svým způsobem ještě horší než Piráti. Na Praze 7 nezaparkujete zadarmo ani v neděli. Ba ani před kostelem. Kam bude spět svět pod vládou novodobých marxistů- leninistů (byť se halí do katolického hávu) můžete vyzkoušet nejdříve na Praze 7. Nakonec se s jasným praporem pokroku nakonec dopracujeme k tomu, že každému bude odňato v auto, elektromobil si může pořídit jedině bohatý člověk jako své další auto, a do té doby budeme jezdit pouze 10 km za hodinu, pak 5 km za hodinu. Takhle plíživě při tichém přihlížení většiny začínal fašismus v Německu. Ne ti ultrapravicoví, ale tito ultraleví mládenci sami sebe přivedou do nové totality zeleného údělu. Proboha, volte cokoliv normálního pravicového, ať už je to Trikolora či Aliance pro budoucnost. Zatáhněme za záchrannou brzdu.

5 1
možnosti
SL

Jasně, vyhnat ďábla satanem... ;-D

1 1
možnosti
MK

A co takhle před každým autem běžec s praporkem? :-P

9 0
možnosti
TD

A pokud hodláte opravdu usilovat o všeobecnou třicítku na základě této tabulky, tak to mě, upřímně, dost děsí. Tak nějak bych očekával, že budete mít ty mrtvé a zraněné analyzované mimimálně podle typu komunikace a druhu dopravní nehody. Při tom nicotném počtu by to neměl být problém zpracovat i ručně. Aby se nakonec neukázalo, že těch 10 lehce zraněných je polovina opilých "klientů" armády spásy v ulici Tusarova, kde už třicítka platí.

Co má být vlastně cílem? Jestli tomu správně rozumím, tak momentálně na silnicích Prahy 7 pod koly automobilů nikdo neumírá, nejsou dokonce ani těžká zranění a počet lehkých zranění je 10 ročně. Takže tu evidentně o žádné zachraňování lidských životů nejde. Ten bulvární nadpis jste si tedy mohl odpustit ;-)

14 0
možnosti
TD

Sice jsem plusován, ale musím se omluvit. Nepochopil jsem hlavní záměr - celou dobu jsem žil v mylném dojmu, že chcete výchozí třicítku na Praze 7.

Jestliže argumentujete pro aplikaci v celé Praze, tak ten nadpis (možná) smysl má. Ale na to byste opravdu potřeboval minimálně data z těch městských částí, které zóny nezavedly a mnohem lepší analýzu těch dopravních nehod. Uvedená tabulka je bohužel jen takové vaření z vody.

2 0
možnosti
TD

Pokračování

Úmrtí chodců nemá smysl řešit, protože jediný případ máte v tabulce až v roce 2013. Je tedy zřejmé, že chodci na Praze 7 neumírali ani před zavedením těch opatření. V tomto smyslu Váš nadpis "na každém životě záleží" tak trochu pozbývá smyslu.

Těžká zranění chodců:

2016: 4, 2017: 1, 2018: 4, 2019: 0

Čili pokles, následovaný nelogickým nárůstem a potom opět pokles. Při tak malých číslech ale opravdu těžko přisuzovat ta či ona změna o 3 nebo 4 případy ročně jde na vrub nějakému konkrétnímu opatření.

Lehká zranění chodců:

2016: 20, 2017: 19, 2018: 16, 2019: 10

Čili v době zavedení pokles o 1 a 3 případy, ovšem znatelný pokles až po zavedení opatření, tedy v roce 2019.

Nezlobte se, ale z té tabulky opravdu nejsem přesvědčen, že zavedení zón 30 mělo v letech 2017 a 2018 nějaký jednoznačně patrný efekt. Navíc když se zároveň budují další opatření, která mohou mít větší vliv (rekonstrukce přechodů i celých křižovatek, budování vyvýšených přejezdů pro auta u zastávek MHD apod).

Aby nedošlo k mýlce - proti stávající podobě zón 30 na Praze 7 nic nemám, protože jsou jednak zavedeny v bočních uličkách, kde se stejně o moc víc jet nedá a druhak jsem v životě neviděl, že by v nich někdo tu rychlost měřil, takže si tam stejně každý jezdí jak chce, tak jako dřív. Ovšem pokud by měla být třicítka rozšířena po vzoru Paříže všude mimo magistrálu (např.), tak to by byla úplně jiná situace.

5 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1450x
Radní MČ Praha 7 pro oblast dopravy.

Člen dopravního výboru hlavního města Prahy. 

  

Seznam rubrik